Geri Bildirim Politikamız

İdea Teknoloji Çözümleri
Müşteri Geri Bildirim Yönetimi Politikası

Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikası, İdea Teknoloji Çözümleri Kalite Politikası’nın ayrılmaz bir parçasıdır.

Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikası’nın öncelikli amacı, geri bildirime konu olan olayı uygun süre içinde gidererek, İdea Teknoloji Çözümleri’nin müşterisine temin ettiği çözümün işlevselliğini sürdürmesini sağlamak, müşteri iş süreçlerinin aksamasını ve olayın müşteri tarafında bir sorun olmasını engellemektir.

İdea Teknoloji Çözümleri yönetimi ve personeli her geri bildirimi, kendi süreç ve hizmetlerinin iyileştirilmesi için bir fırsat olarak değerlendirir.

Bu bakışla, geri bildirime konu olan olayların;

  • Tekrarlanmasını önlemek üzere gerekli analizleri yapar, önlemleri alır ve
  • Gerekli uygulama ve süreç iyileştirmelerini, eğitim adımlarını programlar.

İdea Teknoloji Çözümleri geri bildirim süreçleri,

  • Uluslararası standartlar ve şirket politikaları uyarınca ve
  • Şeffaflık,
  • İzlenebilirlik,
  • Bilgi gizliliği,
  • Cevap verebilirlik,
  • Nesnellik ve
  • Müşteri odaklılık

kriterleriyle tam uyum içinde gerçekleştirilir.

İdea Teknoloji Çözümleri müşterileri, geri bildirimleri için aşağıdaki kanallardan herhangi birini kullanarak isterlerse ücretsiz bir şekilde
ilgili birim ve kişilere ulaşabilirler:


Telefon numaraları:

  • +90 (212) 276 56 76
  • +90 (212) 276 68 69

E-posta adresleri:

  • info@ideateknoloji.com.tr
  • efatura@ideateknoloji.com.tr
  • isd@ideateknoloji.com.tr

İnternet siteleri:

  • www.ideateknoloji.com.tr
  • support.ideateknoloji.com.tr