VisionPlus CRM

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Değişen rekabet ortamının ve müşteri beklentilerinin, satış süreçlerini farklı bir noktaya taşıması, kurumların müşterileri ile ilgili doğru verilere daha hızlı bir şekilde ulaşmasını gerektirmektedir. Müşterinin bir önceki senenin aynı dönemine göre yaptığı alımların artışı ya da azalışı, destek birimini kaç kere aradığı gibi veriler, müşteri ilişkileri süreçlerinin daha kolay ve etkin yönetilmesini sağlamaktadır. İdea Teknoloji Çözümleri'nin müşteri ilişkileri yönetimi uygulaması VisionPlus CRM, sahip olduğu gelişmiş özellikleri ile kurumların müşterileri ile aralarındaki ilişkileri, gerçekleşen süreçleri en doğru şekilde yönetmelerine olanak sağlamaktadır.

VisionPlus CRM Uygulaması ile satış temsilcileri, bayiler, tedarikçiler, servis noktaları, müşteriler tarafından oluşturulan tüm verileri etkin şekilde kullanılmakta böylelikle şirketler hedeflerine daha kolay ulaşmaktadırlar.

Müşteri bilgilerinin toplanarak, müşteriye yönelik gerçekleştirilen aktivite sonuçlarının rapor ve analizlerle değerlendirildiği sistem sayesinde kurumlar, müşteri segmentasyonunu kolaylıkla yapabilir, müşterilerine yönelik çok yönlü kampanyalar ve özel hizmetler geliştirebilirler.

Özellik Fayda
Lead Yönetimi Pazarlama ve satış arasındaki lead akışı optimize edilir.
İş kuralları çerçevesinde lead doğru kişiye atanır. 
Parametrik lead değerlendirme kuralları tanımlanabilir.
Fırsat (Opportunity) Yönetimi Birçok fırsatın eşzamanlı olarak yönetilmesini sağlar.
Fırsatlar kolayca tanımlanır ve önceliklendirilir.
Satış süreci boyunca işin durumu izlenebilir.
Şirket (Account) Yönetimi Tüm şirket detaylarına kapsamlı bir ekrandan ulaşılır.
Ürün veya hizmete ait satış-teslimat-servis kayıtları izlenebilir.
Ciro potansiyeli ve şirket üzerindeki fırsatlar incelenebilir.
Kontakt (Contact) Yönetimi Müşterinin kontakt tarihçesine erişilebilir.
Detaylı kontakt bilgilerine tek ekrandan erişim sağlanır.
Görev (Task) Yönetimi Farklı kişilere veya gruplara görevler atanabilir.
Görevlerin tarihçesi ve durumu izlenebilir.
Teklif (Quote) Yönetimi Belirli onay süreçlerinden geçen fiyat teklifleri hazırlanır.
Kontrat (Contract) Yönetimi Uygulama üzerinden, uzun vadeli çalışılan müşteriler için kontratlar hazırlanır.
Yenileme prosesi gereğince, süresi dolan kontratlar zamanı geldiğinde otomatik olarak başlatılır.
Collaboration Ofis çalışanları bilgi alışverişinde bulunabilir, birbirleri ile doküman paylaşabilir.
Mobil Uygulama Saha çalışanları gerekli tüm fonksiyonlara mobil   
uygulama üzerinden erişim sağlayabilir.
iOS, Android, Windows Mobile platformları desteklenir.