Destek Hizmetleri ve Servis Masası

İdea Teknoloji Çözümleri, ITIL'in tüm süreçlerini uygulayarak, gerekli altyapıyı sağlamakta, çözüm, hizmet ve satış sonrası desteğini "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" anlayışı ile sunmaktadır.

  • Yüksek hizmet kalitesi ve daha güvenilir kurumsal destek
  • IT yeteneklerinin net olarak görülebilmesi
  • Artan müşteri memnuniyeti
  • Hizmet süreçlerinde daha fazla güvenlik, sürat ve erişilebilirlik
  • IT hizmetlerinde daha fazla erişilebilirlik
  • Müşteri, son kullanıcı ve iş ihtiyaçlarını karşılayan hizmetlerin sunulmasının garanti altına alınması
  • Hizmetlerin sunumunda yer alan kişilerin rol ve sorumlulukların belirlenmesi ile müşteri ve iş kolları ile arasındaki iletişimin iyileştirilmesi, beklentilerin yönetilmesi
  • Hizmetlerin sunumunda yer alan kişilerin rol ve sorumlulukların belirlenmesi ile müşteri ve iş kolları ile arasındaki iletişimin iyileştirilmesi, beklentilerin yönetilmesi
  • Servis Masası altyapısı ile hizmet vermekte olduğumuz müşterilerimize verilen hizmete yönelik istatistiksel raporlamalar sunulması ve önleyici / düzeltici aksiyonların alınması
  • Projelerdeki donanım envanterinin tek merkezde toplanması ve periyodik kontrollerle güncel tutulması
  • Projelerdeki yazılım envanteri ve release geçmişlerinin tutulması ve izlenmesi
  • Servis masasına gelen tüm sistem ve kullanıcı sorunlarının tek bir veritabanında toplanarak takibi, bir bilgi bankası oluşturularak aynı problem ile tekrar karşılaşıldığında kısa sürede müdahale edilmesi, servis seviyelerinin belirlenip ölçülmesi ve üst yönetime sunulmak üzere raporlar elde edilmesi
  • Birinci ve ikinci seviyede çözümlenemeyen problemlerin bir üst seviyeye aktarılması ve takibi
  • Değişiklik, Sürüm ve Konfigürasyon bilgilerinin tek merkezde toplanması ve takibi
  • Sürekli izleme ve raporlama